Kyrkfest!

Hej hej!

Just nu sitter jag och pappa och kollar på Mördare Okänd.

Både han och jag gillar verkligen brittiska kriminalserier.

Men sen har man ju varit på fest nere i kyrkan mellan 15-19:45.

Oj, vilket ös det va! Till och med tanterna var med och dansa när det var kongodans!

Det var faktiskt en rätt så rolig kväll med många härliga uppträdanden!

Men sen så var det en tjej, som är dotter till en kvinna som är medlem i församlingen, och den tjejen sjöng några låtar och var med där och minglade lite.

Och så sa hon till mig"Så, Emelie, vad gör du just nu då?"

Och jag svarade" Eh, jag är Julia!"

Och då började hon skratta och säga förlåt och att hon tyckte att Emelie och jag var så lika varandra.

Och det var det många som sa, att vi var lika alltså. Men jag tycker vi inte är det!

Men nu ska jag nog kolla vidare på deckarserien och sedan sova.

God natt!

//jjuliajjohansson

En gammal bild på Emelie...

och en suddig bild på mig, men jag ser faktikst ingen likhet!
Gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0