Pappa 23 år (*host* säger vi. *host*)

Hej hej!
Idag är det en speciell dag.

Nämligen min pappas födelsedag!

Så alla kan väl tänka ett grattis till min underbara pappa!'
För han är bäst, lyssnar på allt man säger, är rolig, drar jämt en massa dålida skämt (XD), hjälper nya människor varje dag, är otroligt generös, ger allt, han är bara helt underbar!
Fast det tycker väl nästan alla om sina pappor?
Men mn pappa är speciell, och jag hoppas han får en underbar födelsedag, trots att han inte är hemma här i Sundsvall, utan nere i Jönköping med jobbet.
Men på söndag blir det fest i hans stora lägehet!
Hela huset kommer skaka då!

Men nu ska jag fixa en macka med en kopp honungste.
Kolla klart på CSI Miami, kamma ut mitt nyduschade hår, och sen sova.
Ska upp tididgt imorrn för veckans sista skoldag!
Sköönt!
Och sen på kvällen blir det ju Dragons basket med basketlaget!
Nej men vad säger jag, jag menar ju:
Det underbara basketlaget!
Får se vilka från laget som kommer, någon rolig får man ju hoppas på!

Sköt om er!

//jjuliajjohansson



Den bästa bilden på pappa! xD


Laget, det underbara laget!
PS: Själv ser man hemskt ut! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0