Sjuk?

Hej.
Nu sitter jag och väntar på att Beck ska börja.
De filmerna ska ju börja gå nu på fyran varje söndag. Igen...
Jag har typ sett alla Beckfilmer, men denna som är ikväll har jag inte sett, så det ska vi ändra på.

Men sen så har jag otroligt ont i huvudet, och har haft det hela dagen!
Inte kul måste jag säga.
Blir nog hemma från skolan imorgon.

Men sen till Rebeckas fest som var igår.
Den var väldigt rolig, och hade grymt kul där!
Sov dock inte så bra där.
Hade inte en så bra madrass, och Rebecka själv snarkade som en riktig gris och ja...
Jag hade en fläkt ovanflr mig som lät 24/7.
Men annars var det en väldigt lyckad fest.

Men nu ska jag ta lite fika, kolla på Beck och sedan sova.
Hoppas man blir bättre imorgon. Annrs blir det som sagt hemma.

Ha en bra söndagskväll!

//jjuliajjohansson


Beck filmen som går nu ikväll kl 21:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0