Skolan = saknad

Hej!
Vet ni vad jag kom på?
Jag glömde ju berätta vad jag och Frida klädde ut oss till i Lördags!
Vi var döda hippies. Det låter skit konstigt, jag vet.
Men jag blev nöjd med min utklädnad.

Men sen idag var jag också hemma från skolan.
Ont i hvudet och feber.
Inte kul!!

Hoppas man blir frisk så man kan gå till skolan någon gång!
Igår var det väldigt skönt att vara hemma, men idag blev jag väldigt rastlös.

Och sen så vill man ju inte ligga efter i skolan. Så jag vill faktiskt tillbaka till skolan (som jag kommer vara sjukt trött på om typ två dagar) nu!

Men nu ska jag kolla vidare här på datorn och sen kolla på Greys Anatomy.
Good bye!

//jjuliajjohansson


Rätt så rastlös som sagt.


Kommentarer
Postat av: Ida. R

Du är så fin gumman! Krya på dig, kram!

Sv: fågeltupp, tupp samma sak!

2010-10-26 @ 20:38:42
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0