Systrarna Johansson/Rubensson

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering.
Haf haft fulltupp, för nu är man ju hos kusinen!
Åkter hit igår kväll med tåger och har varit igång hela dagen från kl åtta.

Och igår spelade jag basketmatch mot härnösand och vi vann! =D
ÄR så himla glad över det öfr det var faktiskt våran första match som vi vann! ^^)

Men imorgon vet jag inte vad jag och Ida ska göra. Vi hittar väl på något skojjigt, som vanligt! :P

Men jag måste få berätta varför jag sitter vid datorn nu.
Jag, Ida och min moster Kina (italas inte som landet Kina utan) hyrde en film som faktiskt jag rekomenderade.
Min storasyster Emelie har sett denna film, och har sagt att den är sjukt bra!

Så jag tänkte att vi kunde se den, men efter en timme så gav jag upp. FÖR läskig för mig! Klarar inte av skräckfilmer egetnligen. Tycker mycket mer om komedier! ^^

Men nu ska jag och Oskar (min andra kusin) kolla youtube klipp. Vi har skit kul!

Hörs!

//jjuliajjohansson


En fin bild Ida gjorde i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0