That 70`s show

Hej hej!
Det var ett litet tag sen jag la in ett inlägg men nu kommer ett!

Idag var man i skolan, HK var typ den enda "speciella" lektionen.
Nu har farmor och farfar också kommit hit till oss från Småland.
Pappa är ju där ifrån han med, men flyttade hit upp till Norrland pga ett pastorsjobb.

Men just nu sitter jag och kollar på That 70`s show. Ett av världens bästa program!
Har kollat på det sen jag var i fyra-fem års åldern.
Och jag har aldrig tröttnat på det!

Idag (tror jag) ska Anna (min "låtsatssyrra") hem över helgen så då imorgon ska hon komma över på middag.
Anna pluggar just nu i Umeå och har inte varit hemma på typ en½-två månader.

Sen ska jag kanske vara med Frida och två fd klasskamrater på Lördag.

Nu ska jag kolla vidare på tv.

Sköt om er!

//jjuliajjohansson


Bild på favoritgänget! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0