Ana gina = känd bloggerska?

Hellu!

Nu har jag fått höra en rätt så stor nyhet!

En bloggerska vid namn Ana Gina, som är ifrån Sundsvall, är nomenerad till Blogg Awards 2010!

Min kompis, Sara, har visat videor med henne och hon är väldigt rolig och duktig!

Och med det menar jag att ana Gina brukar göra egna små sketcher hemma hos sig. Hon brukar spela en iransk kvinna, en fjortis och en svenne morsa som pratar vädligt rolig norrländska! xD

Hon är väldigt rolig och kommer säkert få en karriär inom skådespel eller komedi (alltså att hon blir en komiker).

Jag vet inte vad hennes blogg heter, men sök på Ana Gina på you tube så hittar du väldigt roliga klipp med henne!

Nu sitter jag och chattar på Skype och kollar på TV. Höll på att kolla på Ghost Whisper, men då kom pappa och ville se Välkommen hem.

Men det är precis som Extreme Home Makeover, så jag kan nog stå över det programmet.

Men det kan tydligen inte pappa. Och syrran.

Nu ska jag övertala dom att vi kan kolla på Ghost Whisper under pausen i alla fall! :O

Sköt om er!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0