Butter + Julia = sant

Hellu!
Nu sitter man här viod datorn opch tråkar.
Vaknade konstigt nog kvart över nio.
Så jag har varit upp sedan dess och ja, bror och pappa är på fotboll, storasyster sover, tror jag, jag har inga trosor i garderoben, jag har ingen aning vad jag ska ha på mig idag, hittar ingen bra låt på spotify, vill hitta på något ikväll men vill ändå bara vara hemma, fick just nu reda på att Bert gick på tv och har gjort det ett bra tag,
det är tråkprogram på teven, jag har ont huvudet för att jag är trött, jag saknar kusinen som sjutton,
småsytrarna vill man också träffa, och detta inlägg blev nu sååå himla onödigt.

Hur mår ni då?



Bra start på en lördag morgon då. Måste få tag i trosor!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0