"Ja ä tå åj! =D"

Hellu!
Just nu sitter jag här i teverummet där nästan hela familjen verkar vara samlad. Lennart sitter och kollar på nyheterna, Jakob kämpar med att göra ett kortslott,
Wilma sjunger " Januari, Februari, Mars och april..."
och Agnes den lilla, sitter och räknar spelkort. Hittills har kom kommis till 5 ungefär 57 gånger.
Men sen berättade Jakob för henne att hon är två år.
Jakob: Agnes, ta upp två fingrar.
Agnes: *tar upp två fingrar*
Jakob:Så gammal är du! Du är två år din lilla prupp!
Agnes:Ja ä inge pjupp! :O
Jakob:Men du är två år!
Agnes:* kollar på sina två fingrar och ler* Ja ä tå åj! =D

Hon upptäcker visst nya saker varje dag! xD

Sedan sitter hon och hejar på Jakob när han bygger kortslott.
Agnes: Heja Jakob! Heja, heja, heja!!
Jakob: Agnes! Tyyyyyst! Du förstör!
Agnes:Bravo Jakkopppp!

Men nu sitter agnes i köket och äter macka, för hons ka sova nu. Och Jakob gav upp sitt kortslott, och wilma har ÄNTLIGEN slutat sjunga!!

MEn nu pratar hon istället... -.-

Men men, jag ville egentligen vara med någon ikväll, men så blev det inte.
Så jag hoppas någon har lust att vara med lilla mig imorgon kväll! (Har någon grej att det är roligast att vara med kompisar på kvällen! xD)

Sköt om er!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0