Julia = MDIS?

Hellu!
Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Började nio och slutade vid tre.
Och sen så var mamma och pratade med mina mentorer.
Det var som ett utvecklingsamtal, fast utan mig.
Men det har dom med alla klassens föräldrar, så jag har inte gjort något dumt eller nå sånt! xD
Men då berättade hon i alla fall att mina snälla mentorer tyckte att jag var väldigt trevlig, söt och en mysig tjej.
Jag hade hittills inte slarvat med läxorna, jag störde inte på lektionerna (Ha! Vänta bara! x) ),
och att jag verkade komma bra överrens med alla.
Och allt det där stämmer ju ganska bra. Jag är väl rätt så duktig i skolan.
Och jag hoppas verkligen att jag kan lära mig att vara tyst på alla lektioner i år!
Har alla år innan suttit och babblat med en massa i klassen, blivit tillsagd ett antal gånger och hört många skrika åt en:
"Men hål käften för fan!"
Men det är oftast sånna som pratar MYCKET mer än jag som säger så! xD

Men men, efter en sån bedömning så kan man ju inte klaga.
Men nu ska jag kamma ut mitt nyduschade hår och lägga mig.
Imorgon blir det sovmorgon. Börjar tio och slutar typ vid ett-två!
Sköööönt!

Sköt om er nu!


//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0