Pizza fredag!

Hellu!
Nu var det fredag igen och just nu håller jag på att tänka ut vad jag ska beställa för pizza.
Ska kolla på menyn när bror min är klar. Han är en sån person som bara måste läsa alla pizzor och vad de innehåller högt bara för att reta upp de runt omkring honom.
Nu sjunger han istället. Toppen... -.-

Ikväll ska jag vara med Frida och kanske några mer.

Men annars har jag fått skolfotona idag. Fotona på mig var rätt så fina i år tycker jag.
Men skolfotot, aj, aj, aj.
Jag såg jätte trött ut på det! Och väldigt många såg rätt så konstiga ut. Eller inte konstiga, men de gjorde roliga miner som säkert inte var meningen!

Men nu ska jag duscha medans pappa och Emelie åker och hämtar våra pizzor.

Sköt om er!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0