Tjejorna mina!

Hellu!
Nu är det äntligen fredag!
Idag började jag skolan kvart över åtta och slutade med HK vid två.
Sedan gick Sara, Frida och jag hem till Frida.
Där hoppade vi lite studsmatta, praaaaaaaaaatade, spelade kort, åt pizza och sedan var Sara och jag tvungen att gå hem.
Tråkigt för Frida, och kanske lite tråkigt för oss.
Men sen har jag bara varit hemma, ätit en kakbit med vaniljsås, lyssnat på lite gamla skivor,
städat mitt skrivbord och rensat min bokhylla lite, och hängde med och skjutsade Emelie till sin "man".
Hon kallar nämligen sin kille Gustav för sin "man" eller "mannen sin". Men det är kanske samma sak.
Ne, nu är jag sjukt trött. Ska nog gå och lägga mig snart och låta pappa och Jakob kolla på filmen de kollar.
Nämligen en film om Jakobs "kung"=
Lars "Lasse" Winnerbäck.
Lasse är kung,
Håkan Hellström är prins,
Maja i The Sounds är Drottning,
och ingen är prinsessa just nu.

Sköt om er!



En gammal bild på mig och Sara.


//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0