Tjockiiis!!

Hellu!
Just nu sitter jag i soffan, nyduschad, ej kissnödig, äter karameller, och väntar Idol ska börja.
Idol är förresten väldigt bra. Och kul faktiskt. Riktigt kul...
Sen är karameller också väldigt kul. I alla fall väldigt gott!
Och det är kanske inte så bra att äta karameller nät man tränat och kännt sid duktig, och tänk" Nu får jag muskler och blir slank och fin!" och sen så äter man sig mätt på godis.
Kanske inte så bra....
Men jag tar igen det på Tisdag.

Imorgon är det torsdag.
Då är det en massa läxförhör och prov och gymnastik och en massa andra saker.

Nu ska jag kolla vidare på Idol.
Och det var väldigt många hittills som sjunger as falskt! Haha! Ne, det är egentligen inge kul, men det låter så sjukt roligt ibland! ^^

Sköt om er!
//jjuliajjohansson


Erkänn att man blir lite sugen! ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0