Träääningsvärk!!

Hellu!
Förlåt för att det var nåfra dar sen jag la ut ett nytt inlägg, men har inte riktigt haft tid.
Men nu så har jag det, så nu kan ni sluta längta!

Men min dag då, hur har den varit kan man undra.
Jo, den var så här:
Började med spanska i skolan 08:20, sen var det so, sen svenska, sen lunch och sen kom helvetet.
Igår var jag, och Sara faktiskt, på basketträning och imorse när jag vakna så gjorde det nå så himl ont i bena, rumpan och siorna på magen (om ni fatta vad jag menar).
Och det finns ju bara ett svar på vad det skulle kunna vara=
TRÄNINGSVÄRK!!
Och när ajg sitter i skolan och klagar säger mina kompisar jämt:
"Men du måste ju stretcha!"
"Du får ju ta och stretcha, din latis."
Och liknande saker.
Men jag stretchar för fullt så fort jag kommer hem!
Men det hjälper aldrig!!
Men tillbaka till vad som hände efter lunch.
Idag var det nämligen skoljoggen på skolan, och då gick vi kanske 4-5 km.
Vad vet jag, suger på längder, men jag tror nog faktiskt att det var något sånt.
Så där gick jag så med värkande lår, en mycket, mycket värkande rumpa, och ont i magen.
Så när man äntligen var klar och kom hem så gjorde jag en macka med Oboy, satte på en film och satt sedan där tills det var middag. Sååååå hiimla skönt!
(Sedan skulle jag faktiskt på träning idag också men det blev inte så pga min träningsvärk. Sedan har jag ont i halsen.)
(Då är det kanske inte så bar att tugga tuggumi?)

Men men, egentligen så är det en vanlig dag för Julia Johansson.
Men nu ska jag sitta här resten av kvällen vid datorn, vila mina ben och min rumpa, och hoppas att det blir bättre imorgon för då är det friluftsdag på Baldershov med skolan.
En heeeel dag med baaara friidrott.
Rätt så kul ibland. Har haft den dagen sen jag började sexårs.

Sköt om er nu!


//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0