Trööööööött!!!

Helluuu.....
*Gäsp*
Idag har jag varit i skolan, haft engelska, lunch, HK, slutat, gått på bibloteket med Frida och låna böcker,
gått hem till mig och flummat oss,
sen gick hon hem till dig,
jag åt tacos,
sedan gick jag hem till henne och flummade,
och nu kom man hem vid 22.25 ungefär.

Och nu är jag ooootrooooligt tröööööööt!!!
Vill bara lägga mig och sova!!
Men då måste jag gå till toan, tvätta ansiktet, borsta tänderna, kissa (väldigt viktigt), ta på mig pyjamas, fixa sängne, stänga va mobilen, ta på mun och handkräm, lägga mig i sängen, släcka lampan jag säkert kommer tända, och blunda och till slut:
SSOOVVAA!!!

Mycket jag har för mig på kvällarna!
Imorgon ska jag vara med Friday och kanske sova hos henne,
får se hur det blir! ;D

Nu ska jag säga god natt och *gäsp* sov gott!

Sköt om er!

//jjuliajjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0