Val, val, val och lite mera val!

Hellu!

Åååh! Nu var måndagen avklarad.
Varje söndag kväll när man ska sova är det alltid samma tanke.
"Orkar inte skolan! Varför finns skolan?"
Men då är det som att jag har två sidor i min hjärna. Den goda, och den onda. Eller inte onda då, men den latare sidan kanske.
Och den goda vinner alltid och gör så att jag går till skolan en vecka till.

Men annars är jag glaaaad!
Nu är ÄNTLIGEN den här valgrejen över!
Jag säger inte nu att jag tycker val är dåligt eller något, för det tycker jag ej.
Jag är bara så trött på alla reklamer man kan utantill nu, alla debatter på teven, alla sidor i dagstidningarna, och allt annat.
Nu får man bara hoppas att rätt parti verkligen vann. =)

Men nu ska jag läsa lite tror jag, som den bokmal jag är.
Har lånar fyra böcker ifrån stadsbibloteket här i stan.
Jag lånade Afrodite och döden, Pussar och P.S(döm inte efter namnet!), Berts bekymmer och Små Raringar.

Nu ska jag som sagt läsa.
Sköt om er!


//jjuliajjohansson

Dålig kamerabild. Men den får duga. ^^


Kommentarer
Postat av: Dee duu

Läskig skugga bakom dig där! O.o



Väldigt fin blogg förresten! Älskar dian inlägg!

En fråga bara, har du precis lärt dig att lägga in bilder? Alla dina inlägg förutom de tre senaste typ så har du inte laddat upp bilder.

Annars är din blogg skit bra!

Håller förresten med det där med valet! Skönt att all reklam ska bort.

Fick förretsen reda på att din blogg fanns genom bilddagboken.



<3

2010-09-20 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0