Älska mig

Nu ska jag kolla klart på en film som jag påbörjade när jag kom hem förut. Men sen så var det Wild Child på teven så jag har sett den nu, men ska som sagt se vidare på en annan film. Älska mig heter den och jag kollar på den på youtube. Jag vet, varför inte ladda ned i stället, men som den datorexpert jag är så kan jag typ inget om datorer så har ingen aning om hur man laddar ned filmer. Tog tre mobiler för mig att lära mig hur man laddar över bilder liksom..
Men nu ska jag kolla på filmen som sagt och sedan sova.
Goder kväller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du laddar ner torrent sen går du in på nån hemsida där man kan ladda ner filmer osånt tex.tankaner.com ;)

2011-08-14 @ 04:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0