Danska Är oförstårligt

Samma gäller isländska. Men mamma sitter nu och kollar på något växtprogram på danska och jag fattar nada. Tur att det är text.
Men sedan det förra inlägget så har jag sminkat Wilma. Haha, kom på den idén igår och hon tyckte den lät bra. Men fin blev hon, och hon stod framför spegeln och speglade sig i flera minuter. ^^
Nu ska jag uppsöka toaletten och sedan sova. Vaknade sju idag men låg och somnade till då och då fram tills klockan nio då jag gick upp. Imorgon kanske det blir bio med Wilma, eller Selångersmarknad, eller vara med Fritiof eller lägga pussel med Agnes. Lägga pussle med Agnes blir det nog i vilket fall som helst, för jag har lovat henne det.
Ni kan få se bilder på Wilmas, och Agnes styling imorgon när jag orkar ladda upp bilder.
(Agnes blev avundsjuk på Wilma när hon blev så fin så jag gjorde Agnes fin också. Fast bara med en för kort klänning och läppstift.)
Nu ska jag tänka på sängen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0