De Ä Läsk Som Gäller!

Väldigt många skryter med att de smakat öl. Själv skryter jag med att jag får dricka cola på helgerna.
Men nu fick jag ett cola glas av mamma som inte hade nån kolsyra. Nada liksom. Så jag funderar på om jag ska skippa den eller inte. Svårt beslut. *Tar en klunk till*
Jag dricker nog upp. ^^
Men det blev så att jag sover här hos mor inatt. Har nu fixat/städat/tagit undan bomben på rummet. Wilma och mamma har nämligen sovit i min säng. Mamma för att Lennart snarkar och Wilma för att hennes säng är för varm.
Känns sådär. Men jag bytte bara ett örngott som luktade skunk. Men nu ska jag snart sova.
God natt! ^^)
Ni får två bilder på när de små bar ännu mindre:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0