Direkt från Dalarna

Nu bloggar jag direkt ifrån Tällberg här i Dalarna. Mor och Lennart hängde med småtjejerna ner till poolen men jag stannade kvar här uppe i stugan för att kolla på reprisen på Allsång på skansen. Haha, jag älskar Måns Zelmerlöv!

Imorgon ska vi till Leksand sommarland. Jag kommer säkert vara trött på att bada efter nån timme, men jag får stå ut för de smås skull. ^^) Men sen måste jag tipsa om en film: Trassel! Jag såg den igår med Wilma och den yngsta kusinen och jag blev kär! Satt och skrattade högst och fällde nog en tår på slutet. Se den, den är rolig.
Men nu ska jag kolla klart här på datorn och sedan kolla klart på Skansen på Allsången.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0