En Störande Sak

Förut idag var jag på stan. Då när jag står i kassakön på Lindex så händer det mest irriterande som kan hända vid en kassa:
en gammal tant står framför en i kassan och får tillbaka sina pengar. Då står hon kvar och ska lägga i mynten och sedlarna i olika fack och tar all tid på sig. Hon ska läsa kvittot och kolla så att det stämmer, och sen, tio minuter senare, kan hon flytta sig från kön och släppa fram mig. Jag hade inte bråttom som tur va, men jag var hungrig och ville hem och äta mina nudlar!
Men nu om en timme ska jag till mamma och äta middag, för imorgon åker hon och Emelie till Turkiet i en vecka (det var en utav Emelie studentpresenter).
Men nu ska jag kolla klart på datorn och sedan byta om.
Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0