Ett Litet Skolbyte

Nu håller jag på att greja framför spegeln, för om en timme ungefär ska jag åka till Selånger och möta upp Jasmin, Elin och Freja. Man kan åka karuseller där, men vi får se hur det går med det. Det är så grymt dyrt att åka, och jag vill inte slösa bort alla pengar som jag fick av min underbara moder.
Och imorgon, då är det slut på det roliga. Då börjar det som tar en fjärdedel av ens liv. Skolan.
Men ni kanske inte minns det, men i början av Juli gick jag upp tidigt för att åka och kolla på en sak med Frida. Jo, det är nämligen så att Fritiof och jag ska byta skola. Til Heliås. Så bye bye Höglunda och tjenare Heliås!
Varför är olika andledningar. Själva Höglunda är väl bra, det finns andra saker som är mindre bra. Så jag har hoppas att Heliås tar emot oss med öppna armar och att den är bättre än Höglunda. :)
Men nu är plattången varm, så jag ska börja andvända den.
Tack hej!


Min fina lilla tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0