Första dagen

Nu ni har jag klarat av första dan i skolan. Det är inte alla som gör det! Men den här skolan verkar vara väldigt bra så jag kommer säkert att stortrivas där. :)
Men snart ska jag sova, är huuur trött som helst! Börjar halv nio imorgon, och ska möta Fritiof  fem över åtta, typ.
Men jag gillar inte att det ska regna! Eller jag älskar när det regnar när man är inomhus, men när man ska ut och gå till skolan tex, då är det inte lika kul. Känns som att då är det ingen idé att platta håret längre. Sedan så har jag jätte ont i halsen och är hes, så jag hoppas det går över! Men nu ska jag duscha och sedan sova.
Goog evening!

Mitt ansikte från sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0