Hej hej!

Nu har jag äntligen tränat! Grymt skönt var det, men samtidigt grymt jobbigt! Och, nu skojar jag inte, jag bröt ryggen! Efter en minuts  plankan så måste jag typ ha knäckt till den eller nå för jag har sjukt ont! Kan inte böja mig ner! Så det var lite jobbigt när jag tappade schampoflaskan i duschen..
Men annars har jag varit i skolan som vanligt och imorgon är det skola igen. Och gympa. Utomhus. Uscha.
Sedan så känns det som att jag kommer ha en himlans träningsvärk imorgon. Vi får se om jag har rätt!
Nu ska jag vänta på att moder blir klar med sitt och sedans ska vi beställa kläder. Måste ha nya kläder nu! Sedan ska jag sova, gusches vad trött jag är!
Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0