Helgens Planer

Jag log bredast och finast på skiolfotot! Eller inte. Var smått irriterad över att vi skulle sitta ute och ta kort samtidigt som ett par myggor och några småflugor surrade framför mitt ansikte.
Men nu snart ska jag packa för imorgon ska jag och fader ned till Göteborg till farbror P-U. För på lördag är det party party som gäller! Farmor och farfar har varit gifta i 50 år i år så vi ska ha ett litet kalas för dom på lördag tillsammans med alla fars bröder och alla kusiner. Emelie ska inte med för hon ska ut på andra äventyr och broder är bara lat och vill inte följa med. Så det blir nog inte så mycket bloggande under helgen, bror på om jag får tag i en dator. :) Men annars kan ni ju andas ut och vara glada över att ni slipper mig över helgen! Men nästa vecka är jag tillbaka igen! Trött som satan och less på att åka bil. Men då kramar jag om Agnes och sedan blir jag glad igen. ^^)
Nu ska jag gå och fundera vid garderoben i någon timme och sedan ska jag väl börja packa. Det borde gå fort, ska bara vara borta i 4 dagar ju.
Tack och hej, och önska mig lycka till inför den 9 timmars bilresa som ligger framför mig! :)

Här får ni en gammal bild på mig och en annan kusin.
Vi var fräna då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0