Kaffe är gott men..

det ger en hemsk andedräkt!  Här om dan drack jag tre koppar kaffe på en gång. Kunde inte sitta still timmen efter! ^^)
Men nog om det! Idag blir det ingen bio för tiden passade typ ingen så det blir nog basket istället med Eveline och de vanliga. :)
Sedan det där med att vara med Frida idag tror jag att jag missuppfatta. Hon är ledare på ett orienteringsläger och slutar vid typ fyra eller nå. Men jag trodde att hon var ledig idag eller nå så jag har suttit här hela morgonen och väntat på att hon ska svara på ens sms men icke.
Men nu ska jag vänta tills klockan bli halv tre och sedan dra mig upp till skvadern.
Baj baj!

Liten bild, men alla kanske inte vill synas så bra. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0