Några bilder från igår

Igår vad jag och spelade basket med Eveline, Viola och Jasmin. Men det slutade med att vi gick till Hagaskolan och var där och lekte i klätterställningen och pratade. Här kommer några bilder som Viola tog:

Jag, Jasmin och Viola.


Eveline, Jasmin och jag. Det började regna så jag försökte skydda mig så gott det gick..


Eveline basjade ut min boll

Viola knäppte typ tio bilder på mina skor. Förstår henne, de är oundvikligt vackra!

Pavel och Jakobs autograf :)

Alla bilder gick inte att ladda upp nu, men ni fick se några i alla fall.
Sedan så sov jag hos Frida inatt, så det blev inget mer inlägg igår. Men vi firade loss med Ballerina kladdkaka och några glas mjölk. (Y)
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0