Nämen juste!

Glömde berätta hur filmen som jag såg igår var! Men låt mig säga så här:
Jag har aldrig gråtit så här mycket till en film förut! Gud vad sorlig den var och det värsta var att detta händer varje dag i flera skolor i hela världen. Och jag brukar bli tårögd till filmer, inget mer, men nu bara forsade tårarna. Jag fick till och med stoppa filmen för att gå på toa och snyta mig och lugna ned mig själv. Jag bah "Det är bara film Julia, bara film!"
Haha, tyckte riktigt synd om henne. Men mer säger jag inte, ni får kolla på den själv! Den är riktigt bra. ^^)

Var redo med näsdukarna!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Jag håller verkligen med. Tårarna föll ned för kinderna från ca mitten av filmen (då det blir som "hemskast"). Har ALDRIG gråtit såhär mycket till nån annan film som jag gjorde då jag såg denna. Gash den är så bra så jag måste se den nu, TROTS att klockan är midnatt!

2011-08-16 @ 00:03:12
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0