Nu Så

ska ni få se bilder. Det är som vanligt tråkiga mobilbilder, men har man ingen kamera så får man göra så gott man kan liksom. De är rätt så tråkiga också, men ni får ju i alla fall se lite av vart jag har varit osv:

På vägen ner
- tråkigt i bilen trots faders sällskap

På fredan var vi ner till hamnen och käka glass

Och såg sånna hära äckliga varelser - Maneter

Sedan åkte vi ut till ett klippigt ställe och drack kaffe. Första gången jag drack kaffe utan mjölk. Smakade bajs!


Mina kusiner invaderade mitt nattduksbord med Monopol. Jag fick sörjande blickar när jag plockade ihop det på kvällen.


Jag köpte Tom And Jerry kex och snea bokstavskex. ^^)

Sedsan åkte alla kusiner iväg med sina bilar (min farbrors bil på bilden)...


till ett ställe som hette Klädersholmen...

där käka vi tårta...



Men det började regna så vi var inte där så länge. Men på vägen tillbaks till bilarna hittade jag Sveriges minsta park! Brunnsparken :)


Och på vägen hem tjockade jag i mig godis och hade tråkigt framför kameran.

Så kan en helg se ut för Julia Johansson! (Y)

Men nu ska jag ta på mig pyjamasen och sedan checka in teven och sedan sova. ^^
Ha en sån där trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0