Orka Mange!

Jag är nog inte den enda som har märkt det här: På de där frågorna på fejjan så finns det alltid ett svar som är ungefär så här "Nej, för jag ska på fest hos Mange!"
Och jag har hört den låten tre gånger. Första gången var det rolgit att lyssna på den. Musikvideon skrattade jag åt så att jag grät (lättroad som jag är), andra gången satt jag och fnissade, tredje tänkte jag "Kan han inte sjunga något annat?"

så jag förstår inte alla som är så uppspelta över denna Mange! Släpp honom och gå vidare! Och snälla, vad ni än gör. Sluta skirv Mange-svar på fejjanfrågorna! Nej, nu blir jag bara upprörd. Nu ska jag gå och snyta mig för den femtioelfte gången idag. Har åkt på en förkylning men ger inte upp för det! Till skolan ska jag!
Nu ska jag trängas med familjen i tv-soffan.
Tack för mig!

Ge upp nu va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0