Renast I Stada

Nu ni är jag renast i stan! Ny duschad och allt! Ja, men ni förstår att om man ska spendera en dag med Fritiof så måste man vara nydyschad! Eller inte. Igår var jag med henne fast mitt år liknade ett smörpaket och jag luktade skunk. Men hon klagade inte!
Så nu ska jag klä på mig och greja framför spegeln och sedan kontakta lillbruden och säga att läget är lugnt och att hon kan komma hit nu. :)
Sedan ska jag köpa muffins innan Agnes kommer hem från dagis. Hon sa igår: "Jula, jag vill ha mu.. muss.. mussins."
"Vill du ha muffins?"
"Ja, mussins."
"Men då kan jag köpa det åt dig imorgon."
"Ja, då ska jag äta upp alla mussins."
"Nej, då får du ont i magen."
"Nehe! Jag får aldrig ont i magen!"

Hon får jämt ont i magen. Men nu ska jag skynda mig så att Frida hinner vara med mig innan sin simträning! ^^
Tack hej och ha en trevlans dag!

Måste städa Wilma bokhylla någon dag

Lägg märke till Idas underbara kök i bakrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0