Så här på eftermiddagen


Jordgubbskräm är gott, men inte så mättande!
Själv sitter jag här och längtar efter mat! Har inte ätit något sen frukost - d.v.s sen nio imorse. Så jag känner mig lite hungrig just nu.
Ikväll ska jag dra mig ned till far och umgås med honom i en vecka. Mor och syster åker ikväll vid sju så jag har varit hos mamma idag bara för att jag inte ska sakna hennes umgänge när hon är borta.
Men imorgon blir det Fritiof på dagen och bio med de bästa på kvällen. På Söndag blir det träning och på Måndag är det en vecka kvar av sommarlovet. Hemska tanke!
Men nu ska jag leka med Agnes och sedan muta henne så att jag får kolla på teven i en timme - Greys Anatomy time!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0