Schnyggast I Stan

Nu har jag duschat, målat alla naglar jag hittar, lortat in mig i body lotion och moder har precis flätat håret. ALLT detta för att jag inte ska skämma ut mig inför den nya skolan imorgon. Eller det kommer jag säkert göra ändå, men nu ser jag i alla fall snygg ut! (Y) Så det värsta vorde ju nu om man fick en stor finne på näsan eller allt hår helt plötsligt faller av. Då skulle jag inte må så bra.
Idag på marknaden så hade jag jätte kul med tjejerna! Vi åkte mest karuseller och skrattade på som vanligt! ^^)
OCH, när jag står vid ett tält så säger Jamin:
Julia, bakom dig! Jakob och Pavel. Jag skojar inte! Kolla!

Jag: *vänder mig snabbt om* Shiiiit! Det är Pavel!!

Elin och Freja: Vem är Pavel? Vart då? Vem är han?


Asså, jag stod och hoppade och log ända tills Pavel och Mr. Siguardsson hade gått förbi oss. Det var en av de lyckligaste stunderna på hela sommaren. Men nu är sommaren slut. Nu ska jag ta en macka och sedan sova, för imorgon.. Då är det skola. Tuffa ord, jag vet. Men skolan är mitt och många andras jobb och det måste skötas. Så imorgon ska jag och Fritiof invadera en ny skola. Rektorn kommer ångra att hon lät oss börja..
Nu ska jag stönga av datorn och fixa en macka.
God kväll och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0