Sikken Dag

Nu är jag hemma igen och mina fötter! Gushes vad ont de gör! Har gått runt på stan sedan två tills nu ungefär. Men jag hade det bäst med Viola, Eveline och Jasmin. :) Vi åt cheeseburgare på Mc Donalds till både lunch och middag. Tjockisar, jag vet. Men gott var det! (Y)
Nu ska jag kolla på någon film och sedan bara sitta hemma och glo på teven eller nå. Sedan imorgon blir det hårda tag för då är det träning! Haha, har inte varit på någon sommarträning på hela lovet för jag är alltid bortrest när dom är! Men nu så ska jag äntligen få vara med! ^^)
Men här är tre bilder från idag, och dom får avsluta detta fantastiska inlägg.


Viola

Eveline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0