Surströmmings Middag! (Y)

Nu har jag ätit middag. Surströmming. Mums! ^^)
Nä, där skojade jag till det ordentligt! Surströmming måste vara det äckligaste som finns! Det luktar bajs och smakar inte bättre för det. Men jag fick lax istället så jag fick mat i alla fall. Men när jag ätit upp så flydde jag in från altanen för att slippa lukten!
Idag var jag med Frida och vi var och köpte Agnes's muffins, gjorde chokladpudding med glass och bananer och kollade på två Solsidan avsnitt. :)
Nu är hon hemma hos sig och jag ska försöka roa mig så gott jag kan.
Det kommer nog ett inlägg senare ikväll ska ni se.
Hej då!

Haha, en bild på Agnes från Granloholm. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0