Telia Har Bra Stuff

Nu är jag vaken jag med! Har legat och dragit mig i sängen sedan klockan nio tills Wilma och henne kompis kom in och sa: "Julia, vakna nu! Mamma säger att du måste gå upp nu."
Moder tycker nämligen att sovmorgon till klockan tio är mycket så halv elva är grymt mycket för henne.
Men idag vet jag inte vad jag ska göra. Wilma har en kompis här så ingen bio blir det idag, och selångermarknad blir det inte heller idag för det blir det imorgon med Jasmin och två tjejer som heter Elin och Freja. De går också i da team liksom.
Men nu ska jag ta på mig kläder och sätta på en film. Älskar teliaboxen vi har nu! Man kan hyra film och se på film gratis genom någon Canal+ grej. :) Riktigt grymt! (Y) Så om jag fårt för tråkigt idag blir det väl en titta-på-film-dag. Det är ju as tråkigt väder ute så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte går ut. ^^)
Men nu måste jag klä på mig!
Ha't bra idag!

Älskar Telia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0