Tinkerbell

Jag vet inte varför, men plötsligt så har Disney Channel börjat vara på engelska. UTAN TEXT! Så nu sitter jag och kollar på Tingeling och förstår nada. Okej, där ljög jag. Jag förstår det mesta men det vore så mycket enklare om det bara var på svenska! Men jag fortsätter att kolla på det eftersom att det är så himla spännande! ^^)
Sedan, vad är en torrent eller vad det nu stod i en kommentar på förra inlägget.

Du laddar ner torrent sen går du in på nån hemsida där man kan ladda ner filmer osånt tex.tankaner.com ;)

Men vad hittar man en torrent då? Som jag sa igår, jag är väldigt duktig närdet gäller datorer. Men nu ska jag kämpa vidare med att förstå Tingeling och sedan klä på mig för att gå till mamma och hämta cykelhjälm och sedan cykla upp till träningen klockan fyra och detta måste vara världesn längsta mening!
Hej då!

Dumma engelska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0