Uscha buscha väder

Just nu regnar det ute - vilket är väldigt mysigt om amn väl sitter inomhus- men förut så blixtrade och åskade det också, när jag var ute! Och jag som är as rädd för åska höll ju på att kissa på mig medans jag småsprang hem. Och det var inte bara för att jag var riktigt kissnödig!

Men just nu sitter jag här med världens träningsvärk! Precis som jag sa att jag skulle få! Men nu ska jag leka med Agneso och sedan ikväll ska vi äta kräftor. Eller jag äter bara räkor för jag är rädd för kräftor - alltså för att skala dom. Hatar när det knäcker sådär äckligt när man ska bryta av klona. Och när någon suger ur stjärtsaften, uscha!!
Nu säger jag hej då så länge!
Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0