1 December

Ja ni, 24 dagar kvar då och sen blir det juklappar! ^^) Idag får man ju börja med alla sorters julkalendrar. Själv har jag en chokladkalender som jag haft varje år sen jag var fem. Där lät det som att jag har haft samma i 8 år, men nej, köper en ny varje. *Ni pustar ut*
Men gissa vad jag har för motiv på den då? Nej, inga tomtar. Nej, tråkigt nog inte Hello Kitty. Neje! Fy på dig för den tanken! Nej, jag har Prinsessor! L:et körde på Disney tema i år: Musse Pigg eller Disney Prinsessor. Såklart jag valde prinsessor! :)
Fast jag har inte ätit den lilla chokladen än. Är så trött och slut att jag är typ fastklistrad i soffan. Är rätt så ofta det händer.  Men nu ska jag kolla på slutet av Top Model. Förresten, Tyra har galet hår idag! Tänk er Pippi Långstrump/en kvinna som fått en elektriskt stöt så att hennes hår står åt alla håll. Typ.
Nu får en tjej skäll.
Hajj hojj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0