Året 2011

Det här året har varit så fint tycker jag! Men för att inte skriva om precis allt så skriver jag en såkallad sammanfatting om allt: Det har varit bäst!
Om jag ska sitta och skriva allt roligt som har hänt så kommer detta bli det längsta inlägget ever, och det orkar jag inte. Men jag har tex fått tre otroligt fina vänner! Ni kan nog gissa vilka, jag kapade av håret som gjorde att jag insåg att jag inte ska göra det igen och vi vann föer matcher på basketen än vi trodde att vi skulle göra!
Nu ikväll ska jag först äta middag hemma med bror och far och sen ikväll ska jag supa loss med Eveline, Viola och Jasmin. SKOJA! Det är bara fjantigt att dricka när man är 13! Kom ihåg det!
Men vi ska kolla på film tror jag och så ska vi ha det bäst. Nu ska jag måla naglarna och byta om. Sen sk vi nog äta.

Vi ses nästa år!
Detta år har varit fint, som sagt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0