Barda Är Läskigt

Just nu är jag hos moder. Fader är borta ikväll, så jag stack hit för att inte vara ensam hemma en fredagskväll. Nu är det Barda på tv och Wilma sitter bredvid mig och kollar såhär jätte koncentrerat. Haha, hon tycker det är bra fast hon tycker också att det är läskigt. Förut tog hon tag i min arm ashårt när de var i en mörk skog. Inte lätt att vara sju år och kolla på läskigheter på teven! Nu är det spännande, Tyki är inte död, hon lever!! :O
Sen är den nya headern uppe ju. Vad tycker ni om den? Kanske inte den bästa, men Hello Kitty är ju med på den och den är ju rosa. Det är ju liksom huvudsaken.
Nu tog Wilma tag i min arm igen, dags att stänga ner datorn ett tag.
Hihi, det är jag som är Tyki! Mohahaha! Och Syster anar inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0