Blåa Ben Är Fint

Nu har jag ätit frukost och sitter och kollas på SOS Västkust med fader. Ja, det var ju jag som inte tyckte om sånna program, men idag hände det mycket spännande saker. En killes lårben är brutet tex. Det blev alldeles blått och äckligt! :) Sånt som jag gillar! Men jag ska inte kolla så mycket längre, ska klä på mig mjukiskläderna och packa lite för idag ska vi åka till Bräcke och spela match mot Ragunda. Fast jag har världens träningsvärk i benen och rumpan så jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig fram på planen. Får kankse köra runt med rullstol eller rida på någons rygg? Får fundera på det på vägen dit.
Nu ska jag kolla hur det går för det blåa benet.
Tjolla Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0