De Senaste Två Dagarna

Höll på att glömma den där "tävlingen", som inte blev någon större succé, men Sara gissade i alla fall rätt.
Det rätta svaret var att Ida fixat en liten Hello Kitty bredvid webbadressen. Så här får du veckans första länk Sara.
Just nu sitter jag och grejar vid datorn, inget roligt för er andra att veta direkt men tydligen så är det sånt man skriver om när man äger en blogg.
Igår dog jag lite på träningen också. Det var lite kul, kände mig så grymt dålig när jag inte orkade springa sista varvet! Men har ju två träningar kvar den här veckan som jag kan springa på. Senare ska jag göra engelska läxa, och juste! Mattehäftena från helvetet blev klara idag! Jag gjorde stora glädjehopp i klassrummet då! ^^
Eller inte... Men jag blev i alla fall glad och kände mig grymt smart ända tills en kille i klassen kom fram och sa "Det där gjorde jag på en halvtimme hemma." Han fick lov att gå och ta sig någonstans mellan ryggen och knäna.
Jag bah "Stiiiick!"

Han bah" Dont hurt mee!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2011-12-14 @ 20:45:38
URL: http://saraawr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0