Det Är Ingen Fågel

Den där ledtråden jag gav er igår - Fågel - då är det inte bokstavligt en fågel.  Den sitter bara bland de högre delarna av bloggen! Försök nu!
Men sen igår var det ju Nobelafton. :) Det var faktiskt kul och jag blev längre än längst. Den första kommentaren fick när jag kom var "Shiiiiit vad lång du är!"
Nu är jag hos moder och ska vara här fram till jul. Nu börjar Idolfinalen också. Asså guud vaad spääänandeee!! Eller inte. Robin vinner alla blir jätte glada och gråter av lycka. Men det kan ha få göra. För både Amanda och Moa kommer inom ett år vara på egna ben med eget skivkontrakt. Typ som Tove Styrke. hon kom trea men jämför henne och Erik Grönvall. Vem har det gått bäst för? Nu ska jag stänga av och kolla.
Goder kväller!


Kommentarer
Postat av: wilma och evelina

hej julia det är wilma som bodde i sundsvall förut och hennes bästis här!!

nice blogg jag wilma saknar dig nu och vill gärna träffa dig snart

pussar!!

2011-12-10 @ 10:10:02
URL: http://sotsaker.bloggplatsen.se
Postat av: Ida. R

Ack så fel du hade. Tjejen som "vill vara privat" och helst inte ta kort med eller skriva autografer med sina fans vann...

Moa är bäst och är en sann vinnare. Glad över att hon inte var med i finalen för nu får hon stå på egna ben och skriva sina egna låtar och inte att någon gubbe sitter och skriver schlagerlåtar som inte alls passar Moa!

2011-12-10 @ 23:49:52
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0