Det Här Med Tv

När jag kolla på tv så kan jag fundera ibland hur de får ihop alla programmen. För det måste ju vara någon eller några som sitter och planerear, speciellt nu till jul, vilka program som ska sändas, hur många avsnitt som ska sändas, när osv. Tänk att ha det som jobb. Schemalägga tv-program. Det vore något!
Haha, tänk er "Hej, älskling, jag kommer lite sent till middagen. Vi försöker lösa vilken tid vi ska sända reprisen av Bygglov.."
Det är en av andeldingarna till att jag ska gifta mig med Zac Efron..
Imorgon är det bad på skolan så jag ska packa för det nu. Ogillar bad med skolan sjukt mycket, men tänker inte vara någon mes och skylla på ont i magen bara för det.
God kväll!

En anna negativ sak med att ha bad som första lektion är håret kommer vara knas resten av dagen! (Y) = lockigt som in i pipan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0