En Sån Dag

Nu är jag hemma efter en hel dag med bruttorna! :) Vi gick först på da stada och shoppade lite, sen åkte vi hem till oss i någon timme och sen bar det av hem till Jasmin och kolla på film. Så kom hem för några minuter sen. Har ätit lite macka och så. Haha, förstår inte. Har ätit HUR mycket som helst ikväll men ändå så var den första tanken när jag kom hem mat. "Lite hungrig. En macka kanske?"

Men en macka var gott, och nu mår magen fint fint!
Imorgon blir det stan igen med Schara. Då ska vi shoppa lite mer. Men allt är ju så grymt billigt nu när det är rea! Nästan äckligt billigt. Jasmin köpe tex en as god parfym idag för 30 spänn. 30 spänn! Det är ju inngenting! Så alla 500 :- parfymer kan gå och ta sig!
Nu ska jag sova så att jag kan gå upp i tid för att duscha och greja innan da stada.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0