Fritiof Är Hemma!

Har inget roligt att skriva om dagen. Var på stan en sväng med Viola och Eveline efter att jag ätit frukost hos Sara.
Och så har jag diskat grymt mycket! Pappa tyckte det var min tur idag.. För det var typ två månader sedan sist.. ^^
Men idag kom Fritiof hem! Såg en massa fina bilder från hennes 3 veckors resa på hennes blogg och hon ser ut att ha haft det bäst! Fast en bild flinade jag lite extra åt:
Alltså tjejen har en apa på huvudet och skriker? Jag skulle sitta och göra glädjehopp och gosa gosa med den! Och kankse kissa på mgi av rädsla, men inte skrika! Då blir ju lillapan rädd.
Men inte imorgon men någon dag här snart så ska jag nörda henne en hel dag! Shit, undra hur brun hon kommer vara?! Hon och jag kommer bli bajskorven och tavelkritan. (Y)
Just nu är jag ensam hemma och lyssnar på musik och ska forsätta med! Baj baj!

(Nu går det att ladda upp bilder också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0