God Förmiddag!

Moder tog datorn ifrån mig igår så det blev inget inlägg. ^^
Men nu har jag klätt på mig och grejat, typ första gången på länge som jag klär på mig innan två på en lördag! Är jätte seg på helgerna när det gäller att klä på sig! Brukar oftast fastna framför teven och rätt som det är så är klockan två eller tre och jag bah "Ooooj då!" Men nu så blir det ändring på det! Och vet ni vad, om en vecka är det julafton!! :) Och iår ska vi fira jul i Edsbyn hos Ida och dom! Var typ 4 eller 5 år sedan vi gjorde det sist. Så det kommer blir sådär grymt jätte roligt!
Nu  ska lillasyster få datorn. Snodde den av henne när hon gick ifrån den i typ tre minuter.
Bye bye!

Man måste ju bara älska tapeten! Den liksom slingrar sig omkring på väggen sådär mystiskt och fint. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0