God Jul!

Nu ska jag och Ida sova! Det har varit en jätte rolig julafton för min del! Fick juklappar som jag kommer är mega super glad över! Detta fick jag:
* Tjocksockar (som jag faktiskt hade önskat mig)
* En tjockiströja från Monki
* En långklänning med huva (skit cool, men det var tydligen ett nattlinne)
* Silverörhängen och en silverring
* Ett klockhalsband utav Ida :)
* Pannband
*Pengar!!
* Mjukiskofta och en tröja till
* Hårspray


Haha, känner mig nå så grymt bortskämd! Kommer ju få juklappar av far på Måndag också! Men så blir det ju med skilda föräldrar, båda ska ju ge en paket! Nu ska vi släcka här och sova. Imorgon ska vi nog bara vara hemma. Ida och jag hade tänkt ha en "fulisdag" och skippa smink och bara gå runt och hänga i mjukiskläder hela dagen och kolla på Trassel.
God natt och hoppas ni haft en störtskön julafton!
PS: Vet inte om det är något bloggskämt, men helt plötsligt så har jag fått över 140 läsare på en dag?! Vart kom dom ifrån???!! DS:

En rädd Agnes när tomten kom.

Fin tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0