God Lunch!

Här får ni en bra låt som ni kan digga idag. Började lyssna på den för typ en vecka sen och jag kan redan utantill! Själv tycker jag den är jätte bra! Fast han som sjunger tar ju i som in i pipan i musikvideon! Ser jätte kuligt ut!
Och andeldingen till att jag länkar till den och inte sätter in själva videon här är att jag inte får till det! Den vill liksom inte komma upp.. Men tryck bara på länken, kolla när jag sjunger halsen av sig och njut!

Nu ska jag klä på mig och sedan ska Ida och jag kolla på Trassel! Lungt en av mina favoritfilmer just nu! :)
Ha en stört bra dag så ses vi senare!

Ja, det är min nya grej att se ut som en fisk på alla kort jag tar. (Y)


Kommentarer
Postat av: Ida. R

Ååh, den låten är helt underbar!

2011-12-25 @ 19:58:00
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0